:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog Utama dRResd Negeri Terengganu. Kami ialah Therapist terlatih dRResd, Kami seikhlas hati akan membantu anda merawat masalah Resdung tuan/ puan ....

DRRESD YANG ANDA PERLU TAHU

MENGENAI DRRESD

Kepakaran kami ialah membantu anda mengatasi masalah resdung yang mengganggu kehidupan anda dengan kaedah terapi inovasi Bio-Herba dRResd. Kami menawarkan terapi resdung secara berpakej 8 dalam 1 untuk memberi kesan perubahan yang lebih holistik. Hubungi pusat terapi kami di talian 013-3371033 / 011-28548683 untuk konsultasi mengenai masalah resdung anda secara PERCUMA dan pemeriksaan secara PERCUMA.
Kami berdaftar dengan Persatuan Perubatan Komplimentari & Holistik Malaysia PPKHM, Malaysian Association of Naturopathic Medical Seniors (MANIS) yang bernaung di bawah badan pengamal PTK, Federation of Complementary & Natural Medical Associations, Malaysia (FCNMAM), Kementerian Kesihatan Malaysia.

VISI KAMI

Menjadi sebuah rangkaian pusat kesihatan natural & holistik (Naturopathy & Holistic Centre) ternama yang menawarkan perkhidmatan rawatan terapi alami, komplementari dan produk-produk kesihatan & kecantikan yang lengkap, sentiasa memenuhi kehendak pelanggan dan mendapat kepuasan pelanggan dengan suatu penjenamaan yang lebih moden dan profesional yang dikenali sebagai dRResd Natural Therapy.

OBJEKTIF KAMI

  • Membantu orang ramai mendapatkan produk-produk dan rawatan perubatan natural alami (naturopathy) dari lokasi yang berdekatan dengan harga yang berpatutan.
  • Membantu menjadi alternatif supaya orang ramai dapat menghindar dari pengambilan perubatan yang berasaskan dadah dan bahan kimia berbahaya.
  • Membantu orang ramai mendapatkan perkhidmatan kesihatan yang berkualiti dan profesional Membantu orang ramai supaya lebih memahami, mengetahui dan mendalami khazanah herba, tumbuhan alami yang berguna untuk terapi dan penjagaan kesihatan.
  • Membantu melahirkan usahawan-usahawan baru yang dapat menjadi penyumbang kepada agama,bangsa dan negara.

0 Komen:

Post a Comment